ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ПИВОВАРНОЇ ГАЛУЗІ

Дарія Берницька

Анотація


В статті досліджено підприємство пивоварної галузі формування та управління стратегіями диверсифікації діяльності підприємства адаптованих до ринкових умов господарювання, вибір стратегій диверсифікації.

 

This article investigates the brewing industry company formation and management strategies for diversification of the company adapted to the market conditions, the choice of diversification strategies.


Ключові слова


стратегія диверсифікації; пивоварна галузь; стратегічний потенціал підприємства; внутрішнє середовище; зовнішнє середовище; diversification strategy; brewing industry; the strategic potential of the company; the internal environment; the environment

Повний текст:

PDF

Посилання


Багорка М. О. Диверсифікація як фактор підвищення ефективності діяльності підприємств в сучасних умовах / М. О. Багорка, І. А. Білоткач // Інвестиції : практика та досвід. — 2009. — №10. — С. 17 — 21.

Берницька Д. І. Аналіз зовнішнього мікросередовища підприємств пивоварної промисловості / Д. І. Берницька // Інноваційна економіка. – 2013. - № 2 [40]. – С. 66 –71.

Пересадко Г. О. Методичні засади аналізу альтернатив і оптимізації вибору стратегій диверсифікації за критерієм ризик – результат / Пересадко Г. О., Пересадько Н. І. // Механізм регулювання економіки. – 2007. – №2 (30). – С. 189-198.

Радєва М. М. Механізм формування диверсифікаційної політики підприємтва в умовах трансформаційної економіки : дис. … канд. екон. наук : 08.02.03 / Радєва Марина Миколаївна. – Дніпропетровськ, 2005. – 210 с.

Скоробогатов М. М., Куцерубова О. І. Диверсифікація як один із шляхів підвищення ефективності діяльності підприємств у сучасних умовах / М. М. Скоробогатов, О. І.Куцерубова // Економічний вісник Донбасу № 3 (25), 2011. – C. 18–23.

Стратегія підприємства : Підручник / Ю. Б. Іванов, О. М. Тищенко, Т. М. Чечетова-Терашвілі, О. В. Ревенко.- Х. : ВД «ІНЖЕК», 2009. - 560 с.

«Опілля» – класика хмільного напою [Електронний ресурс] / М. Гамаль // Режим доступу : http://www.harchovyk.com/content/detail/442.

Ємцев В. І. Сучасний стан та проблеми ринку пива України / В. І. Ємцев // Галузеві проблеми, події, заходи. – 2011. – №5. – С. 4-7.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.