МАРКЕТИНГОВА СКЛАДОВА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ В УКРАЇНІ

Люба Зацна

Анотація


У статті розглянуто динаміку інноваційної діяльності промисловими підприємствами в Україні протягом останніх років. Розкрито сутність та необхідність інноваційної діяльності, поняття та своєчасність маркетингової підтримки інноваційної діяльності підприємств. Проаналізовано основну специфіку маркетингових та організаційних інновацій, витратну складову інноваційної діяльності вітчизняних підприємств, інноваційну активність підприємств по окремих регіонах.

 

The paper considers the dynamics of innovative activity of industrial enterprises in Ukraine in recent years. The essence and the need for innovation, concepts and timely marketing support innovative activity. Analysis of the specificity of marketing and organizational innovation, innovation expenditure component of domestic enterprises, innovative activity of enterprises in some regions.


Ключові слова


інновації; інноваційний продукт; нововведення; інноваційна діяльність; інноваційна активність; організаційні інновації; маркетингові інновації; нові технології; innovation; product innovation; innovation; innovation; innovationactivities

Повний текст:

PDF

Посилання


Зацна Л. Я. Маркетинг інновацій в контексті розробки нових молочних продуктів : теоретичні аспекти / Л. Я. Зацна // Экономика Крыма. 2011. – № 3 (36). – С. 289-296.

Зацна Л. Я. Застосування дегустаційного підходу при розробці інноваційних молочних продуктів / Л. Я. Зацна // Ефективність державного управління. Збірник наукових праць. 2010. – № 25. – С. 450-460.

Наукова та інноваційна діяльність в Україні / Статистичний збірник : Державна служба статистики України. – Київ : ТОВ «Август Трейд», 2013. – 287 с.

Нова парадигма маркетингу підприємств в умовах глобалізації: моногр. / [М. Я. Матвіїв, О. М. Сохацька, С. В. Даниленко та ін.]; за наук. ред. д.е.н., проф. М. Я. Матвіїва, д.е.н., проф. О. М. Сохацької. – Тернопіль : ТНЕУ, 2013. – 416 с.

Закон України «Про інноваційну діяльність» [ Електронний ресурс]. Режим доступу : http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=40-15.

Туган-Барановский М. И. Промышленные кризисы. Очерк из социальной истории Англии / Туган-Барановский М. И. ; отв. науч. ред. Т. И. Деревянкин. – К.: Наук. думка, 2004. – 368 с.

Гончарова Н. П. Інноваційна економіка: проблеми і пріоритети / Н. П. Гончарова // Актуальні проблеми економіки. Економіка та управління народним господарством. – 2009. – № 6. – С. 1–19.

How R+D can build marketing support for its ideas[електронний ресурс]: - Режим доступу : http://www.innovationmanagement.se/imtool-articles/how-rd-can-build-marketing-supportfor-its-ideas/.

Товарна інноваційна політика [Текст] : підручник / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна. – Суми : ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2007. – 281 с.

Чухрай Н., Патора Р. Товарна інноваційна політика : управління інноваціями на підприємстві : Підручник. – К. : КОНДОР, 2006. – 398 с.

Ставицький, О. В. Особливості розвитку інноваційної діяльності в Україні / О. В. Ставицький // Фондовый рынок. – 2012. – № 1-2. – С. 28-32.

Ілляшенко С. М. Проблеми і перспективи ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком : монографія / За ред. С. М. Ілляшенка. – Суми : Друкарський дім «Папірус», 2011. – 644 с.

Амоша О. І. Інноваційний шлях розвитку України : проблеми та рішення / О. І. Амоша // Економіст. – 2008. – № 6. – С. 28-34.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.