МОДЕЛЮВАННЯ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО БІЗНЕСУ
Анотація
Обґрунтовано потребу у розробленні управлінських рішень, що притаманна кожному індивідууму. Це стимулюватиме створення спеціальних груп індивідуумів для ефективного збору та обробки інформації. Вивчено основні проблеми та особливості індивідуального і колективного прийняття управлінських рішень, що зумовлене формуванням необхідного середовища.
Встановлено, що для ефективного опрацювання значної кількості інформації потрібне моделювання стратегічного розвитку соціально-економічних суб’єктів, яке слід здійснювати у чіткій послідовності. Розроблено теоретичні основи і практичні положення з моделювання розвитку інтелектуального бізнесу, що сьогодні є недостатньо вивченими.
Висвітлені першочергові етапи у побудові моделей стратегічного управління, згідно яких необхідно здійснити аналіз бізнес-процесів та вибрати стратегію, що вказуватиме на вірний шлях розвитку соціально-економічного суб ’єкта.
Досліджено складові інтелектуального бізнесу та взаємодії між ними, у процесі якої виникає потреба управлінського корегування чи реконструювання.
Запропоновано побудову системно-матричної моделі на основі кривих - управління та цілей, а також побудову тріо-когнітивної моделі, яка відображає певний бізнес-процес у вигляді стратегічної карти ведення інтелектуального бізнесу.
Substantiates the need for the development of administrative decisions is inherent in every individual. This will encourage the creation of special groups of individuals for the efficient collection and processing. Studied the basic problems and peculiarities of individual and collective decision-making that caused the formation of the desired environment.
It was established that the effective processing of large amounts of information needed for strategic development modeling socio-economic subjects, which should be carried out in strict sequence. The theoretical basis and practical position ofpredictive modeling business, which today is poorly understood.
Highlights primary stages in the construction of models of strategic management, under which it is necessary to analyze business processes and choose a strategy that will point to the right path of socioeconomic entity.
Studied business and intellectual components of interaction between them, during which there is a need administrative correction or reconstruction.
A building system-based matrix model curves - management and objectives, and build a trio cognitive model that reflects a certain business process as a strategic map driving intelligent business.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Бабій П. С. Особливості створення інтелектуальних продуктів : [текст] / П. С. Бабій, С. В. Бабій // Кримський економічний вісник : наук. журнал.-2014.- № 1 (08). Ч.1. – Сімферополь : Гельветика. – С. 25–27.
С. Б. Довбня, А. О. Найдовська, М. М. Хитько. Стратегія підприємства. Ч. 1 : навч. посіб. – Дніпропетровськ : НМетаАУ, 2011. – 71 с.
Грицюк Е. О. Економіка підприємства : навч. посіб. – К. : Дакор, 2009. – 304 с.
Балабанов И. Т. Инновационный менеджмент. - Cпб. : Питер, 2001. – 304 с.
Бабій С. Інтелектуальне забезпечення процесів управління підприємством: [текст] / С. Бабій // Економічний аналіз : збірник наук. праць кафедри економічного аналізу. – Тернопіль : ТНЕУ, 2011. – С. 39–43.
Бабій П. С. Соціальна відповідальність інтелектуального бізнесу [Текст] / П. С. Бабій, С. В. Бабій // Збірник статей учасників Двадцять четвертої міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційний потенціал світової науки – ХХІ сторіччя» – Т. 2. – Запоріжжя : Вид-тво ПГА, 2014. – 64 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.