РОЗВИТОК КРЕАТИВНИХ ІНДУСТРІЙ В УКРАЇНІ: АНАЛІЗ І ОЦІНКА
Анотація
Мета. Метою статті є аналізування та оцінювання сучасного стану креативних індустрій в Україні, як одного з напрямків стратегічного розвитку країни.
Методи дослідження. Для досягнення мети було використано методи аналізу та порівняння міжнародного досвіду, систематизації статистичних даних. Загальна картина розвитку креативних індустрій в Україні сформована за системним підходом.
Результати. На основі аналізу літературних джерел, міжнародного досвіду та систематизації статистичних даних виявлено тенденції розвитку креативних індустрій в Україні. Визначено пріоритетні напрями розвитку цієї сфери, які забезпечать конкурентні переваги країни в умовах глобалізації. Доведено необхідність чіткого визначення креативних індустрій у вітчизняному законодавчому полі. Розкрито проблеми становлення та розвитку національного ринку креативних індустрій в Україні й окреслено шляхи їх розв’язання.
Перспективи. Напрямок подальших досліджень полягає в акцентуванні уваги на формуванні цілісної, уніфікованої системи показників креативних індустрій, їх комплексного оцінювання на основі використання національного й зарубіжного досвіду. Це дасть змогу ідентифікувати креативні індустрії як стратегічний вектор розвитку економіки та виробити дієві інструменти їх ефективного впровадження й використання, а також належного нормативного і правового забезпечення.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Про культуру : Закон України від 14.12.2010 № 2778-VI. URL:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2778-17/ed20190716 (дата звернення 14.057.2019).
Державна служба статистики України : веб-сайт. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/ (дата
звернення: 14.05.2019).
Експортна стратегія України: Дорожня карта стратегічного розвитку торгівлі 2017 – 2021 : веб-сайт. URL: http://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id= e6ab10fa-0ad9-4fe4-b8be-32f570693b64&title=EksportnaStrategiiaUkraini-DorozhniaKartaStrategichnogoRozvitkuTorgivli2017-2021 (дата звернення: 12.05.2019).
Хокинс Дж. Креативная экономика. Как превратить идеи в деньги. М. : Классика−ХХІ, 2011. 256 с.
Creative Industries Economic Estimates. Statistical Release / UK Department for Culture, Media and Sport. January, 2015. 46 p.
DOI: https://doi.org/10.35774/rarrpsu2019.24.024
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.