ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ БРЕНДИНГ У СТРАТЕГІЇ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
Анотація
У статті розглядаються питання формування територіального брендингу як складової економічного потенціалу регіону. Регіональний бренд розглядається як важливий фактор конкурентної територіальної переваги, який створює позитивний імідж Тернопільської області і стає основою подальшого її економічного розвитку.
In the article the questions of forming of territorial branding are examined as a constituent of economic potential of region. A regional brand is examined as a factor of competitive territorial edge, which produces a positive image of the Ternopil area and becomes basis of subsequent its economic development, is important.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Програма розвитку туризму в Тернопільській області на 2009-2012 роки // http://www.obl-rada.te.ua/uk/dokumenty/rishennya-oblasnoyi-rady/prohrama-rozvytkuturyzmu-v-ternopilskiy-oblasti-na-2009-2012-roky. Затверджено рішенням Тернопільської обласної радивід 17 червня 2009 року №607.
Создание бренда регионов, продвижение регионов http://www.cpmbusiness.ru/content.php?nom=65.
Стась А. Брендинг регионов : как бренд региона способствует продвижению продуктов и услуг предприятий на межрегиональном и экспортном рынке. http://stasmarketing.ru/images/presentations/4s.pdf.
Яндиев М. Бренд: инструмент снижения стоимости заимствований? http://www.rcb.ru/ke/2007-20/8723/.
http://www.rusrev.org/content/news/default.asp?shmode=2&ida=2154.
http://www.ternotour.com.ua/index.php.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.