ДЕТЕРМІНАНТИ КОМУНІКАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ІНТЕРНЕТ
Анотація
У статті розглянуто нові можливості для взаємодії контрагентів ринкових відносин на основі Інтернет. Саме комунікаційний потенціал Інтернет надає переваги як продавцям, так і потенційним покупцям, дає можливість збільшувати швидкість товарообігу та оперативність реагування на мінливі умови ринку. Виникає необхідність ідентифікації найбільш важливих детермінант, які формують комунікаційний потенціал Інтернет.
The article deals with new possibilities for interaction contractors market economybased on the Internet. This communication potential of the Internet provides the benefits of both the seller and potential buyers, makes it possible to increase the rateof turnover and responsiveness to changing market conditions. There is a need to identify the most important determinants that shape the communication potential ofthe Internet.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Саммер А., Дюран Г. E-COMMERCE. Маркетинг : Пятая волна / А. Саммер, Г. Дюран. – M. : Русская редакция, 1999. ― С. 30.
Козье Д. Электронная коммерция / Д. Козье. – М. : Русская редакция, 1999. – С. 21.
Азимов Э. Г. Новый словарь методических терминов и понятий (теория и практика обучения языкам) / Э. Г. Азимов, А. Н. Щукин. М. : – ИКАР, 2009. – 448 с.
Волокин А. В. Электронная коммерция : учебное пособие для служащих государственных организаций и коммерческих фирм / А. В. Волокин, А. П, Маношкин, А. В. Солдатенков. – М. : Фиорд-Инфо, 2002. – С. 64.
Байков В. Интернет. Поиск Информации. Продвижение сайтов / В. Байков. – Спб. : BHV-Санкт-Петербург, 2000. – 288 с.
Холмогоров В. Интернет-маркетинг. Краткий курс / В. Холмогоров. – СПб. : Питер, 2001 — 208 с.
Інтернет-маркетинг. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : Вікіпедія.
Дик В. В. Электронная коммерция / В. В. Дик, М. Г. Лужецкий А. Э. Родионов. – М. : Московская финансово-промышленная академия, 2005. – 122 с.
Барышев А.В. Маркетинг : [учебник] / Барышев А.В. – М. : Академия ; Мастерство, 2002. – 208 с.
Храмцов П. Н. Лабиринт Internet. [практическое руководство] / П. Н. Храмцов. – М. : Электроинформ, 1996. – 256 с.
Успенский И.В. Интернет как инструмент маркетинга / И.В. Успенский. – СПб. : БХВ-Санкт-Петербург, 2000. – 256 с.
Asia-Pacific B2C E-Commerce Awakens. Emarketer. [Електронний ресурс] Режим доступу до журн. : http://www. emarketer. com.
American Marketing Association. [Електронний ресурс] Режим доступу : http://500v.net/site/ama.org.
Маркетинг : Підручник / Павленко А. Ф, І. Л. Решетнікова, А. В. Войчак та ін. ; за наук. ред. д-ра екон. наук., проф., акад. АПН України А. Ф. Павленка ; Кер. авт. кол. д-р екон. наук, проф. І. Л. Решетнікова. – К. : КНЕУ, 2008. – 600 с.
Маркетинг : навчальний посібник / Орлов П. А., Косенко С. І., Прохорова Т. П. та ін. – Х. : ІНЖЕК, 2012. – 528 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.