НАТИВНА РЕКЛАМА ЯК ПРІОРИТЕТНИЙ НАПРЯМ УПРАВЛІННЯ КОНТЕНТНОЮ СТРАТЕГІЄЮ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Капустина Л. М, Мосунов И. Д. Интернет-маркетинг. Теория и практика продвижения бренда в Сети : монография; М-во образования и науки РФ, Урал. гос. экон. ун-т. Екатеринбург : Изд-во Урал. гос. экон. ун-та, 2015. 102 с.
Статистика рекламного ринку України. Всеукраїнська рекламна коаліція. URL: http://vrk.org.ua/ad-market/#info-block-1 (дата звернення: 06.06.2019).
Рэбхэн Б. От кликов к продажам. Как повысить продажи через оптимизацию конверсии / Пер. с англ. Ю. Дворецкой. М. : Манн, Иванов и Фербер, 2015. 304 с.
Сапега Л. І., Співаковська Т. В. Особливості контент-маркетингу як самостійного елементу просування в Інтернеті. Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених (НТУУ “КПІ”). 2014. Вип. 8. С. 5−8.
Нативна реклама. Блог агенції “Koala Masters”. URL: https://koalamasters.com/blog/nativna-reklama-z-chim-yiyi-yidyat-i-chomu-vona-skoro-stane-nevidemnim-atributom-komunikatsiynogo-ratsionu/ (дата звернення: 12.06.2019).
Что такое нативная реклама. Портал medium. URL: https://medium.com/@adnetic/chto-takoe-nativnaya-reklama-8322425a6e02 (дата звернення: 15.05.2019).
Котлер Ф. Маркетинг 3.0. От продуктов к потребителям и далее – к человеческой душе. Серия Гуру менеджмента. М. : Эксмо, 2011. 240 с.
Кожухівська Р. Реалізація принципів стратегії Інтернет-комунікацій та Інтернет-засобів. Журнал Європейської економіки. 2010. Т. 9, № 3. С. 274.
Легкий О. А., Марцінковська О. Б. Продакт-плейсмент як сучасний маркетинговий інструмент: юридичні аспекти та проблеми ефективності. Економічний аналіз. 2013. № 13. С. 327−333.
Kloot, L. Native Ads Vs. Display Ads: What are the Differences? Outbrain blog, 2018. URL: https://www.outbrain.com/blog/native-ads-vs-display-ads/ (дата звернення: 16.05.2019).
Barden Ph. The Science Behind Why We Buy. New York: John Wiley & Sons, 2013. 288 р.
Коен Дж., Шмідт Е. Новий цифровий світ / Пер. з англ. Г. Лелів. Львів : Літопис, 2015. 368 с.
Ілляшенко С. М., Іванова С. Є. Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний огляд. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2015, № 3. C. 25.
Легкий О. А., Сохацька О. М. Ефективність цифрових маркетингових комунікацій: від постановки мети до оцінювання результату. Маркетинг і цифрові технології. 2017. № 2. С. 4−31.
DOI: https://doi.org/10.35774/rarrpsu2019.24.053
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.